Olen saanut ihmettelyjä, että miksi blogissa ei näy kuvia. Syy on siinä, että Vuodatuksen (blogin palveluntarjoaja) kuvapalvelin on hajonnut peruutamattomasti, eikä siitä ole ilmeisesti ollut varmuuskopiota. Tällä palvelimella olleet kuvat on menetetty elokuusta 2009 alkaen, eli siis suurin osa vuodatuksen blogien kuvista on mennyttä. Minulla on kyllä kuvat ainakin suurimmaksi osaksi koneella tallessa, mutta saas nähdä, jaksanko ikinä aloittaa urakkaa alusta, tallentaa kuvia vuodatukseen ja linkittää ne jokaiseen postaukseen erikseen.  Itseni puolesta ei niinkään harmita, koska olen jo vähän aikaa harkinnut blogin jatkoa muutenkin, mutta esim. Mansikkamäen kuvien menetys on meille kaikille leivonnan harrastajille ihan korvaamaton menetys! 

Syy, miksi olen harkinnut blogin jatkoa on, että uuden kiireisen työn lisäksi minulla on päällä vehnäallergiaepäily. Tällä hetkellä näyttää siltä, että en pysty edes käsittelemään vehnäjauhoja leivonnassa, mutta katsotaan, mihin suuntaan tämä tilanne kehittyy. Tietysti kakkujen teko onnistuu, jos joku muu tekee pohjan tai sitten alan käyttää lapsityövoimaa...  Joten ymmärrätte varmaan, että takki on tällä hetkellä aika tyhjä sekä leipomisen että blogin suhteen. 

Jää siis nähtäväksi, mitä tapahtuu, ehkä jatkan blogia, ehkä en, harkitsen myös muuttamista bloggeriin, jossa minulla on toinen blogi. En vaan ole siitäkään käyttöliittymästä suuremmin pitänyt.

Blogi kuitenkin jää tänne joka tapauksessa ihan omaksikin reseptiarkistoksi!

EDIT; Olen poistanut kommenttiboksin käytöstä, koska sinne alkoi tulemaan niin paljon roskapostia. Tarvittaessa minut saa kiinni sähköpostilla, osoite löytyy oikeasta sivupalkista.